شرکت غرفه سازی رایکا

غرفه سازی نمایشگاهی,ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی رایکا

غرفه سازی نمایشگاهی,ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت دکوراسیون ,غرفه آرایی نمایشگاهی و خدمات غرفه سازی نمایشگاهی رایکا فعالیت خود را در زمینه طراحی داخلی و ساخت غرفه های نمایشگاهی ازسال 1387آغاز نموده است

مبلمان اداری مدرن
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


بهینه سازی سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز اداری
میزهای اداری با قیمت مناسب
www.afn-furniture.com

book hotel in tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

فروش گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی پلاستیک
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

تشریفات عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

قیمت غرفه سازی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

خدمات مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

قیمت کف کاذب
کف کاذب با مناسب ترین قیمت
www.azaran.com

باغ عروسی
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری مدرن
بهترین کاغذ دیواری های مدرن
www.azinzand.com/fa

باغ تالار عروسی
برگزاری مراسم عروسی در باغ تالارهای مجلل
www.maghsoudloocatering.com

حفر چاه نو
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

ردیاب جی پی اس خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لیزیک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

قیمت دستگاه برش و حکاکی لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور گوا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

فوق روان کننده های بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنکارا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

انواع کاشت مژه
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تشریفات مجاللس
تشریفات و خدمات مجالس
www.melalceremony.com

قیمت تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای استانبول
www.alefbatour.com

آموزشگاه کنکور راه اندیشه
بهترین کلاس کنکور
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

قیمت بلیط هواپیما
ارزان ترین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

۲۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه ها همیشه می توانند به عنوان یک سکوی پرتاب خوب برای کسب و کار شما عمل نمایند. اگر شما نیز می خواهید تا بیشتر کار و حرفه خود را به دیگران بشناسانید نمایشگاه ها دقیقا برای همین منظور می باشند. شما می توانید با شرکت در نمایشگاه مرتبط با نوع کسب و کارتان به سادگی به عنوان یک برند شناخته شوید و توجه های زیادی را به خود جلب نمایید. معمولا در نمایشگاه ها فرصت های خوبی برای جذب سرمایه و مشتری پیدا می شود که می توانید به سادگی از آن ها استفاده نمایید.

 

چرا بهتر است کار خود را به رایکا سازان بسپارید

شرکت رایکا سازان یک شرکت طراحی دکوراسیون و خدمات نمایشگاهی می باشد. در طی سالیان زیادی که رایکا سازان در این حوزه فعالیت دارد تمام نکات مهم درباره غرفه سازی نمایشگاهی را به خوبی می داند و برای شما بهترین ها را به ارمغان خواهد آورد. ما با کمک تیمی از بهترین های طراحی و مهندسی در خدمت شما هستیم تا تمام چیز هایی که برای موفقیت در نمایشگاه نیاز دارید را برایتان یک جا فراهم نماییم. خلاقیت و ایده های هنری خوب ما می تواند راه گشای شما در زمینه معرفی کار و برندتان باشد. می توانید از کیفیت تضمین شده کار ما نیز مطمئن باشید زیرا ما برای شما صرفا حرف نمی زنیم بلکه با نمونه کار هایمان این را به شما ثابت خواهیم کرد.


رایکاسازان چه خدماتی ارائه می دهد

در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و دیگر بخش های مربوط به نمایشگاه ما برای شما یک پکیج کامل ارائه خواهیم کرد که بتواند خیال شما را از هر بابتی راحت نماید.

ما ابتدا به بررسی کامل کار و برندتان می پردازیم. این کار به ما کمک می کند تا بهتر و بیشتر با کار شما آشنا شویم و برای غرفه سازی نمایشگاهی شما ایده های خلاقانه تر و جالب تری ارائه دهیم.

پس از اینکه ایده و طرح ما به طور کامل مورد قبول شما قرار گرفت نوبت به شروع کار می رسد. تیم خبره و ماهر ما در زمینه ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی برای شما از بهترین جنس و متریال غرفه ای عالی و در خور برای شما خواهند ساخت.

اگر مردد هستید لازم است به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که تیم ما محصولات را به صورت تضمین شده ارائه می دهد. می توانید تمام نمونه کار های انجام شده در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی را در سایت ما مشاهده نمایید. طی ده سال فعالیت شرکت رایکا سازان؛ ما با برند ها و شرکت های بسیار مطرحی در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی همکاری داشته ایم که نمونه کار های هر کدام نیز موجود می باشد.رایکا سازان تنها برای شما طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی را انجام نمی دهد بلکه می توانید تمام کار های مربوط به ساخت استند، ساخت کاتالوگ و بروشور، هدایای تبلیغاتی و مواردی از این دست که می توانند شما را هر چه بیشتر در بخش نمایشگاه موفق سازند؛ به ما بسپارید.در کمترین زمان ما پروژه را به شما تحویل خواهیم داد. برای این مورد نیز ما به شما تضمین ارائه خواهیم کرد.مراقب هزینه های شما نیز هستیم. برای غرفه سازی نمایشگاهی ما همیشه سعی می کنیم به دنبال ایده های اقتصادی باشیم که به شما در صرفه جویی در هزینه های تان کمک نماید.

می توانید از پرسنل فروش حرفه ای شرکت نیز در زمان برگزاری نمایشگاه استفاده نمایید و از فروش خود نیز مطمئن باشید.

استفاده از مجری ارائه دهنده مناسب در این زمینه یکی از نکات مهم می باشد ، شما نیز می توانید از بهترین غرفه ها به جهت تبلیغ کار و شرکت خود و جذب مشتری استفاده نمایید.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

غرفه سازی نمایشگاهی در جهت توسعه کسب و کار از مهمترین روش هاست . شرکت در نمایشگاه ها و داشتن غرفه های خاص از هر لحاظ می تواند هر شخصی را به سمت این هدف پیش ببرد. امروزه شرکت در مجامع بین المللی و نمایشگاه های مختلف یک فرصت سازنده و مهم برای رونق بخشیدن به کسب و کار و معرفی محصولات می باشد. توجه به ابزارهای جذب مشتری و هویت بخشیدن به محصولات عرضه شده تاثیر فراوانی در رشد و پیشرفت یک سیستم کاری دارد. غرفه نمایشگاهی علاوه بر عرضه محصولات تولیدی یک فرصت مناسب برای روبرو شدن با همفکران اقتصادی، ارتباط مستقیم با مخاطبان و مشاهده نوع نیاز آن ها می باشد. با طراحی غرفه سازی نمایشگاهی و اجرای آن مشتری جذب کنید و به محصولات خود اعتبار ببخشید.

 

مزایای غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت و اجرای غرفه زیبای نمایشگاهی و طراحی متناسب با نوع مشاغل مزیت های فراوانی برای صاحبان کسب و کار دارد.

از جمله مهم ترین مزایای غرفه سازی نمایشگاهی را می توان موارد زیر عنوان نمود:
1. جذب مشتری و رونق کسب و کار

2. ارائه ویژه محصولات در بهترین حالت

3. یک تبلیغات غیر مستقیم بر اعتبار کالاها و محصولات

4. پذیرایی مناسب تر از مراجعه کنندگان

5. چشمگیر شدن غرفه نمایشگاهی در میان دیگر رقیبان

6. دریافت سود بیشتر و بستن قراردادهای جدید با شرکت های بزرگ


بهترین طرح ها برای ساخت غرفه نمایشگاهی آنهایی هستند که از فضای موجود بیشترین و بهترین استفاده را برده باشند، زیبا و متناسب با محصولات باشد و استاندارد های زیباشناسی در آن رعایت شده باشد.

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی اصولی غرفه سازی نمایشگاهی با هدف ارائه بهتر محصولات و بهینه سازی فضای موجود انجام می گردد. تیم طراح غرفه سازی نمایشگاهی بهترین طرح و مصالح را برای ساخت فضای غرفه بکار می گیرند و از حداقل فضای موجود یک فضای خاص و متناسب با محیط نمایشگاه را ایجاد می نمایند. غرفه سازی نمایشگاهی و توجه ویژه به آن یک فرصت عالی برای دیده شدن و رونق کسب و کار می باشد.

 

 

به بهترین شکل محصولات خود را معرفی کنید

با غرفه سازی نمایشگاهی به محصولات و کار خود ارزش دهید و اعتبار آن را نزد مشتریان و همکاران یا رقیبان بیافزایید. غرفه نمایشگاهی در سود و زیان یک سیستم تاثیر بسیاری دارد چرا که هیچ فردی جذب غرفه آشفته و نازیبا نخواهد شد. ساخت و طراحی غرفه در نمایشگاه های بین المللی جایگاه ویژه ای در سرتاسر جهان دارد و توجه به این امر می تواند بسیاری از مسائل مربوط به جذب مشتریان و نقص در فروش را برطرف سازد. قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به نوع مصالح، طراحی دکور، بکارگیری دستگاه های مختلف و مواردی از این دست تعیین می گردد. با ساخت غرفه زیبا و اجرای طرح آن توسط تیم های مجرب می توانید در مسابقه کسب و کار با رقیبان خود پیروز شوید و سود بالایی در مدت کم بدست آورید.


  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز از ابزار دکوراسیون و طراحی داخلی به عنوان یکی از مؤثرترین روش های معرفی در عرصه های مختلف و هم چنین تبلیغاتی یاد می شود که تأثیرگذاری این روش یکی از ماندگارترین و پر بازده ترین روش های جذب مشتری در دنیای کنونی به شمار می آید. تبلیغات و معرفی برند و کالا با استفاده از ابزار دکوراسیون و طراحی داخلی به عنوان یک روش بازاریابی و تبلیغاتی مؤثر و مدرن شناخته می شود که در کنار زیبا سازی محیط و استفاده بهینه از فضای موجود، یکی از بهترین راه ها برای ایجاد آرامش ذهن مشتریان و کارمندان به شمار می آید.


نوع دکوراسیون و محیط کار چه ارتباطی با هم دارد

در مبحث دکوراسیون داخلی، استفاده از طراحی دکوراسیون فروشگاهی یکی از مطرح ترین موارد برای افزایش فروش و جلب مشتری به شمار می آید که در صورت استفاده حرفه ای و مناسب طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون فروشگاهی می توان به سرعت به رقابت با بهترین فروشگاه های موجود و برندهای مطرح پرداخت و فروش بالایی را در این زمینه برای فروشگاه رقم زد.

طراحی دکوراسیون فروشگاهی چه ارتباطی با میزان فروش دارد ؟

استفاده از تم خاص و طراحی دکوراسیون فروشگاهی حرفه ای را در حرفه خود استفاده کرده باشید، مشتری می تواند سریع تر به اجناس مورد نیاز دست یافته و با رضایت خاطر بیشتری فروشگاه را ترک کند. استفاده از طراحی دکوراسیون فروشگاهی موجب می شود تا مشتریان بدون سردرگمی و دشواری همه اجناس را مورد بازدید قرار دهند و با توجه به آرامشی که در هنگام خرید تجربه می کنند، راحت تر به خرید بپردازند و همین عامل سبب می شود تا مشتریان مجدداً فروشگاه شما را برای خرید انتخاب کنند.

ایجاد آرامش در طراحی دکوراسیون فروشگاهی

حتماً تا به حال ورود به یک فروشگاه شلوغ و بدون دکوراسیون را تجربه کرده اید، در این فروشگاه ها به علت قرار گیری تنوع بالای اجناس در فضای کم و فشرده، مشتری احساس سردرگمی و پریشانی خواهد کرد و در نهایت نمی تواند جنس مورد نظر را بیابد و یا به راحتی در انتخاب آن تصمیم گیری کند. در حالی که در یک مغازه با طراحی دکوراسیون فروشگاهی حرفه ای و مناسب می توان از تمام فضای محیط استفاده کرد و نه تنها با کمبود فضا مواجه نشد بلکه اجناس بیشتری را در معرض دید مشتریان فروشگاه قرار داد و به مشتری برای انتخاب اجناسش آرامش بیشتر القا کرد.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

امروزه در سراسر کشور و در طول سال نمایشگاه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف دایر می شود که یکی از فعالیت های جانبی آن غرفه سازی می باشد. امروزه در سراسر کشور و در طول سال نمایشگاه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف دایر می شود که یکی از فعالیت های جانبی آن غرفه سازی می باشد. در توضیح مراحل غرفه سازی نمایشگاهی می توان گفت که اطلاعات لازم در زمینه فضای موجود و نوع تبلیغ و ... از طرف مشتری در اختیار فعالان در این حوزه قرار می گیرد. پس از بررسی های اولیه و طراحی کار با توجه به نوع مصالح مورد استفاده، قیمت کار برآورد می شود. در صورت پذیرش طرح اصلی و قیمت خدمات عرضه شده، کار توسط نیروهای متخصص و با بهره گیری از فناوری های روز به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.

نکات مهم در غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یک کار کاملاً حرفه ای و تخصصی است که باعث ارائه راحت محصول و خدمات به بازدید کننده می گردد و فضایی مناسب برای تبلیغات فراهم می آورد.

یکی از مهم ترین نکات در غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از طرح های به روز و مدرن می باشد که در عین سادگی و زیبایی، سرشار از نوآوری و خلاقیت باشد. طراحی یک غرفه باید به گونه ای باشد که در کوتاه ترین زمان بازدید کننده را جذب نموده و بتواند نیازهای فرد را از نظر بصری تأمین کند.

از آنجایی که نمایشگاه ها معمولاً پر ازدحام می باشد طراحی غرفه ها باید به گونه ای باشد که مشتری به راحتی امکان ورود و خروج داشته باشد.

نوع مصالح مورد استفاده در غرفه سازی نمایشگاهی

از موارد مهم در غرفه سازی مخصوصاً غرفه های نمایشگاه ها، استفاده از مصالح مناسب و استاندارد می باشد که در تعیین قیمت نهایی پروژه نیز موثر است. در حال حاضر متناسب با فضای موجود برای غرفه سازی از انواع مصالح سبک و سنگین استفاده می گردد که از پرمصرف ترین آنها انواع ام دی اف، نئوپان، مصالح فولادی و های گلس می باشد.

 

عوامل مؤثر در تعیین قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

از مهم ترین آن ها نوع طراحی فضای مورد نظر است. ماکت یا طرح غرفه یک نمایشگاه با توجه به فضای موجود در نظر گرفته می شود و بالطبع در تعیین قیمت نهایی کار موثر می باشد. در کنار طرح غرفه باید مصالح مورد استفاده در ساخت و آماده سازی را نیز در نظر گرفت که تأثیر قابل توجهی در کاهش و افزایش نرخ نهایی دارد.

بهره گیری از افراد متخصص که دارای تجربه کافی در حوزه غرفه نمایشگاهی هستند یکی از ملاک های اصلی فعالان در این حوزه می باشد. این افراد با بالا بردن سطح دانش خود در حوزه طراحی داخلی و با بهره گیری از قوه خلاقیت، بهترین طرح ها را به راحتی و زیبایی در فضاهای مختلف پیاده می کنند.
از آنجا که نمایشگاه ها معمولاً در فضاهای بسته برگزار می گردد، نورپردازی آن مخصوصاً در هنگام شب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. نورپردازی غرفه های نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیباسازی فضا، سبب جلب توجه مشتری گردد. یک نورپردازی خوب به رؤیت بهتر بخش های غرفه و محصولات عرضه شده در آن کمک می کند.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

اگر یک فروشگاه دار هستید و می خواهید مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه خود جذب نمایید بهتر است به سراغ یک طراحی دکوراسیون فروشگاهی اصولی بروید. ما به شما نکات مهم در طراحی دکوراسیون فروشگاهی را خواهیم گفت پس از آن است که به اهمیت آن پی می برید و به دنبال یک طراح خوب برای طراحی دکوراسیون فروشگاهی خود خواهید بود. پس همراه ما باشید.
بسته به نوع فروشگاه شما اصول طراحی داخلی آن نیز متفاوت خواهد بود. همیشه می توانید برای این که بهترین گزینه طراحی فروشگاه خود را ببینید به یک طراح و یک شرکت طراحی داخلی خبره مراجعه نمایید.

نظم و زیبایی در کنار هم در طراحی دکوراسیون

از نکات مهمی که باید در طراحی دکوراسیون فروشگاهی رعایت شود توجه به نظم می باشد. قفسه های فروشگاه باید جوری چیده شده باشند که بتوان به سادگی از میان آن ها عبور کرد و به بخش های دیگر فروشگاه نیز دسترسی آسان داشت. اگر مشتری شما برای رسیدن به یک محصول خاص که مد نظرش است، بخواهد راه پر پیچ و خمی را طی کند دیگر برای خرید مجدد محصول مورد نظرش به فروشگاه شما نخواهد آمد.
در طراحی دکوراسیون از کل فضا استفاده کنید

نکته مهم دیگر که می تواند خیلی به شما در داشتن یک فروشگاه خوب و ایده آل کمک نماید بهره گیری از فضای مفید فروشگاهتان می باشد. به این معنا که باید طراحی قفسه ها به گونه باشد که بیشترین استفاده را بتوان از فضا برد و در واقع قسمت های بلا استفاده در فروشگاه به حداقل برسد.
شرکت رایکا سازان این افتخار را داشته است که از سال 87 تاکنون گام های خوبی را در زمینه ساخت و اجرای انواع قفسه های فروشگاهی و طراحی دکوراسیون فروشگاهی برداشته باشد. بخش غرفه سازی و دکوراسیون داخلی در این شرکت طی مدت های طولانی به بهترین نحو پیشرفت داشته است که همین امر نیز باعث محبوبیت کار ما بین سایرین شده است.


  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه های داخلی و خارجی مختلفی که در سطح کشور برگزار می شوند، نقش بسیار مهمی در پیشرفت شرکت ها دارند.

. بنابراین غرفه سازی نمایشگاهی یکی از عوامل مهمی است که نقش بسیار زیادی در موفقیت شرکت ها و برندهای مختلف داشته است. شرکت ها در تلاش هستند تا با آگاهی از اصول غرفه سازی نمایشگاهی و استخدام افراد با تجربه، کار غرفه سازی نمایشگاهی خود را به نحو احسنت انجام دهند. . آگاهی از اصول و نکات غرفه سازی نمایشگاهی، به ما کمک می کند تا تمامی ویژگی های غرفه های نمایشگاهی از قبیل موقعیت مکانی مناسب، هماهنگی با محصولات، طراحی بی نظیر، جذابیت بالا و همچنین موفقیت در انتقال پیام را برآورده کنیم.

. از اینرو با غرفه سازی نمایشگاهی می توانید محصولات جدید خود را معرفی کنید و آن ها را به نمایش بگذارید، سرمایه گذاران جدید را تحت تاثیر قرار دهید، اعتبار و قدرت برند خود را به نمایش بگذارید و در نهایت باعث پیشرفت خود باشید .

غرفه سازی نمایشگاهی دارای اصول خاصی می باشد که این اصول با توجه به نیازها و همچنین اهدافی که غرفه مورد نظر دارد، به صورت دقیق مشخص می شود. اصول غرفه سازی نمایشگاهی مشخص می کنند که چطور باید فضای موجود را برای بخش های مختلف غرفه تقسیم بندی کنید. این تقسیم بندی ها مربوط به بخش های اطلاع رسانی، بخش نمایش کالاها، بخش نمایش تصویری، بخش راهنمایی و مذاکره، بخش آموزشی، بخش انبار و قسمت مبلمان اداری و گفتگو می شود. طراحان با خلاقیت، ایده ها و نوآوری های خود را با بررسی تمامی جوانب مطرح می کنند. ما با دانش کافی به اصول غرفه سازی نمایشگاهی، رویای شما را در تبدیل شدن به یک برند معتبر و نام آشنا برآورده خواهیم کرد.

این فرد با داشتن تجربه ای عالی در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، می تواند اصول زیبایی، بازاریابی، جذابیت و فروش را به راحتی در عملیات طراحی غرفه خود در نظر بگیرد و اجرا کند.

انتخاب یک طراح ماهر و باتجربه جهت پشیبرد اهداف شما، یکی از مهم ترین عامل های موفقیت می باشد. بنابراین همیشه سعی کنید طراحی را برای غرفه سازی نمایشگاهی خود انتخاب کنید که دارای سلیقه باشد و از خلاقیت بالایی برخوردار باشد.

به منظور موفقیت در کار باید استانداردهایی را در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی رعایت کنیم تا به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنیم. بررسی و توجه به نکات فنی یکی از اصول و استانداردهای اصلی در غرفه سازی می باشد.

دکوراسیون وچیدمان غرفه ها باید طوری انجام شود که کالای مورد فروش کانون توجه قرار گیرد. سعی کنید غرفه خود را در نهایت سادگی، شیک نگه دارید؛ بنابراین هر چیزی که باعث می شود غرفه سازی نمایشگاهی شما شلوغ شود را از دستور کار حذف کنید. هماهنگی و هارمونی در فضا را فراموش نکنید.


  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

برای ساختن غرفه های نمایشگاهی باید در ابتدای امر طراح مورد نظر به طور دقیق انتخاب شود و اهداف همان طور که برنامه ریزی شده است پیش برود .

اولین و مهم ترین موضوع برای یک طراح غرفه نمایشگاهی داشتن ذهنیت نمایشگاهی است، او باید بتواند دید دقیق در خصوص فضای موجود داشته باشد. برای طراحی غرفه نمایشگاهی باید از یک دکوراتور و یا طراح صحنه استفاده شود. این فرد می تواند از چرخه بازار سر در بیاورد و ارتباط او با مشتری هدفمند است.
در قوانین غرفه سازی نمایشگاهی در ابتدا تأکید بر روی تناسب بین فرم و عملکرد غرفه شده است. در واقع باید میزان پیچیدگی طراحی غرفه به اندازه باشد و افراط در این زمینه قابل قبول نخواهد بود.

باید رابطه معناداری بین موفقیت غرفه و طراحی آن دیده شود و در صورتی که مشتریان از فضای موجود ناراضی باشند قطعاً شاهد موفقیت نخواهیم بود. جلوه های گرافیکی در غرفه نمایشگاهی بسیار مهم است، در واقع باید اندازه، نوع، مساحت، ساختمان غرفه باید با هدف های تعیین شده سازگار باشد. به عنوان مثال نمی توانید برای تبلیغ محصولات هنری از فضایی تاریک و بی روح استفاده کنید. باید به مسائل فنی برای طراحی غرفه نمایشگاهی ترتیب اثر داده شود.معماری و همین طور مصالح موجود مورد بررسی قرار گیرد. ساختمان غرفه باید با هدف های تعیین شده سازگار باشد. به عنوان مثال نمی توانید برای تبلیغ محصولات هنری از فضایی تاریک و بی روح استفاده کنید. باید به مسائل فنی برای طراحی غرفه نمایشگاهی ترتیب اثر داده شود.

جلوه های گرافیکی در غرفه نمایشگاهی بسیار مهم است، در واقع باید اندازه، نوع، مساحت، معماری و همین طور مصالح موجود مورد بررسی قرار گیرد.

استاندارهای لازم در غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مسائلی که عموماً در غرفه سازی نمایشگاهی دیده نمی شود، ویژگی های اقلیمی و فرهنگی است. در واقع شما باید طرحی مناسب با شرایط اقلیمی افراد مختلف فراهم سازید. ساختمان غرفه باید با هدف های تعیین شده سازگار باشد. به عنوان مثال نمی توانید برای تبلیغ محصولات هنری از فضایی تاریک و بی روح استفاده کنید. دکوراسیون بندی که برای غرفه سازی نمایشگاهی در نظر گرفته می شود باید دارای فرم زیبا و عملکرد مناسبی باشد. در واقع آرایش غرفه باید به صورتی باشد کل توجه مردم را به آن معطوف سازد. سعی شود که مکان مشخصی برای هر کالا در نظر گرفته شود. غرفه نمایشگاهی باید به صورت طراحی شود که نشان دهنده کیفیت محصول مورد نظر باشد .
یکی از ویژگی های خوبی که برای طراحی غرفه نمایشگاهی مدنظر است سرعت و کیفیت کار است. در واقع باید محصولات مورد نظر طبق زمان بندی مشخصی ساخته شود.  بهتر است که فضایی برای استراحت کارکنان در نظر گرفته شود به طوری که خارج از دید مراجعه کنندگان باشد.
در نظر داشته باشید که برای ساختن غرفه نمایشگاهی باید در ابتدای امر یک طرح کلی مشخص شود و نظر مشتری مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت مناسب بودن ایده اولیه ، باید سایر بخش بندی های غرفه به طور دقیق دنبال شود. در اصول غرفه سازی نمایشگاهی عموماً تمامی بخش ها از یک چارت استانداردی برخوردار هستند و این موضوع سبب می شود که شما بتوانید بررسی دقیقی در بخش های مختلف داشته باشید و تغییرات لازم به سادگی اعمال شود.


  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

از مهم ترین فاکتورهای غرفه سازی نمایشگاهی خلاقیت است . هزینه غرفه سازی با توجه به متریالی که در آن به کار برده شده است متفاوت خواهد بود؛

غرفه شما در نمایشگاه نماینده برند و محصولات شرکت شما می باشد که در جذب مشتریان تاثیر به سزایی خواهد داشت. هر ساله در سراسر کشور نمایشگاه های داخلی و یا بین المللی مختلفی با موضوعات متفاوتی برگزار می شود . غرفه ها باید به گونه ای طراحی گردند تا بتوانند نمونه محصولات شرکت مورد نظر را به طور کامل برای مخاطبین به نمایش بگذارد .

 

فاکتور های جذب مشتری در غرفه سازی نمایشگاهی

. از فاکتور های مهم مانند درخواست همکاری با افرادی است که روابط عمومی بالایی داشته و سابقه کار در غرفه های نمایشگاهی را نیز دارند چرا که یک ارتباط خوب و صحیح با مشتری دومین عامل پس از جذب شدن به سمت غرفه می باشد که می تواند در فروش کالاهای شما تاثیر گذار باشد.

انواع غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی خودساز و غرفه سازی مدولار . در غرفه سازی خودساز این نوع از غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به نظر و سلیقه کارفرما طراحی و اجرا می شود و اغلب نیز از جنس چوب می باشد

در غرفه سازی مدولار این دسته از غرفه سازی نمایشگاهی، تشکیل شده از بخش هایی است که از قبل طراحی و تولید شده است و با کنار هم قرار دادن اجزای از پیش ساخته شده آن می توان غرفه را سرپا نمود.

قطعا جنس و نوع تجهیزاتی که برای ساخت غرفه به کار می رود علاوه بر این که در استحکام سازه موثر است و بسیار مهم بوده، در هزینه آن نیز نقش به سزایی دارد. هزینه ویژگی ها و دیزاین ظاهری غرفه نیز چشمگیر است چرا که یکی از فاکتور های اصلی جذب مشتری می باشد که نمی توان ساده از کنار آن گذشت و یا آن را از لیست هزینه ها حذف کرد. گاهی ممکن است به دلیل کوتاه بودن تعداد روز های برگزاری نمایشگاه بخواهید از طراحی و زیباسازی ظاهری غرفه اندکی چشم پوشی کنید اما به این نکته دقت کنید که با توجه کردن به دیزاین غرفه می توانید حتی در طول مدت کوتاهی، فروش خوبی داشته و هزینه های خود را جبران کنید

 


  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

آیا می دانید اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی در جذب مشتری بسیار زیاد است؟ هر ساله در شهرهای مختلف یک سری نمایشگاه برگزار می شود که حجم زیادی از مشتریان را به سمت خود می کشاند به این ترتیب وجود یک دکوراسیون نمایشگاهی مدرن و شیک سبب می شود که حس مثبتی در مشتریان ایجاد شود اعتبار به خرید افزایش یابد. حال سوال اینجاست که یک دکوراسیون نمایشگاهی مناسب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ در این مقاله سعی می کنیم این اصول را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی مناسب

اولین و شاید مهم ترین اصل برای داشتن یک دکوراسیون نمایشگاهی امنیت است! بله درست حدس زدید هرگز نباید زیبایی را آنقدر افراطی به کار برد که امنیت غرفه شما زیر سوال برود. به همراه تعداد زیادی از مشتریان به سراغ غرفه شما می آیند و این موضوع سبب می شود که گاه کنترل دید از شما خارج شود بنابراین در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی یکی از مهم ترین اصل ها وجود امنیت است.

از دیگر ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی زیبا نورپردازی های استاندارد است به طوری که مشتریان بتوانند به تمامی بخش های غرفه ها دسترسی مستقیمی داشته باشند. در نظر داشته باشید که در دکوراسیون نمایشگاهی باید چهارچوب در بخش های مخلتف به طور دقیق رعایت شود.

موضوع دیگری که باید به آن اهمیت داده شود ویترین بندی است که بخش بعد را به طور کامل به ویترین های داخلی نمایشگاه اختصاص می دهیم.

ساخت غرفه نمایشگاهی

ویترین های داخلی در دکوراسیون نمایشگاهی

در دکوراسیون نمایشگاهی باید فکر اساسی در خصوص ویترین های داخلی شود، در نظر داشته باشید که ویترین های استفاده شده برای غرفه های نمایشگاهی به نسبت مغازه ها متفاوت است به این ترتیب که هر بخش باید به صورت سیار سوار شود و قابل انتقال باشد. همینطور سایز و ابعاد انتخاب شده برای دکوراسیون نمایشگاهی شما باید طبق اصول خاصی طراحی شود و فضای زیادی اشغال نکند و مشتری بتواند با داخل غرفه ارتباط مستقیمی بگیرد.

در نظر داشته باشید که ویترین بندی هایی که در داخل دکوراسیون های داخلی نمایشگاه ها دیده می شود باید نورگیر باشند و محصولاتی که درون آن قرار دارد باید به طور دقیق مشخص باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

ویترین های بیرونی در دکوراسیون نمایشگاهی

اگر غرفه ای که برای خود انتخاب کرده اید دارای بخش بیرونی مناسبی است بهتر است که به فکر ویترین های بیرونی باشید. ویترین های بیرونی نیز در بخش دکوراسیون نمایشگاهی محسوب می شود. در نظر داشته باشید که این ویترین ها باید با سایر بخش های غرفه شما متناسب باشد و از زیبایی و همینطور امنیت کافی برخوردار باشد.

ساخت غرفه نمایشگاهی

نورپردازی در دکوراسیون نمایشگاهی

از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی غافل نشوید. نورپردازی های استفاده شده برای بخش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی باید آنقدر زیبا و خلاقانه باشد که مشتری را جذب خود کند. خوشبختانه طرح بندی هایی که برای نورپردازی داخلی غرفه ها دیده می شود بسیار زیبا و متفاوت است.

نورپردازی استفاده شده باید از جذابیت های لازم برخوردار باشد، میزان نور و انتخاب رنگ آن باید با نوع کالاهای نمایشی همخوانی داشته باشد. سیستم های نورپردازی باید در وضعیت مکانی بسیار مناسبی قرار بگیرند.

در نظر داشته باشید که تعیین اندازه یک غرفه براساس ذوق و سلیقه نخواهد بود و این تصور که هرچه غرفه بزرگتر باشد پس اعتبار شرکت بیشتر است اشتباه است از طرفی بیش از حد کوچک بودن غرفه نیز سبب می شود که اهداف شرکت محقق نشود به این ترتیب برای تعیین بخش های تزیینی داخلی غرفه ها باید اندازه گیری ها به طور دقیق محاسبه شود.

طراحی غرفه نمایشگاهی

فضای داخلی دکوراسیون نمایشگاهی در یک نگاه

در ابتدای امر برای دکوراسیون نمایشگاهی باید فضای نمایش کالاها به طور دقیق مشخص شود، بخشی برای مذاکره نیز انتخاب شود، بخش اطلاع رسانی نیز باید ساده اما بسیار زیبا طراحی شود، و همینطور فضای نمایشی تصویری بسیار قابل قبولی نیز در نمایشگاه وجود داشته باشد.

از سمت دیگر در صورت تمایل می توانید فضایی زیبا و کلاسیک برای مبلمان اداری نیز در نظر گرفت. در دکوراسیون نمایشگاهی فضای خدمات و پذیرایی از دید مشتریان بسیار پر اهمیت است.

بخشی که برای انبار و لوازم اضافی در نظر گرفته می شود باید از نظر امنیت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داشته باشد. جدیدترین ایده در دکوراسیون داخلی نمایشگاهی استفاده از فضای آموزش است، در این فضا می توانید یک سری توضیحات لازم به مشتریان ارائه دهید که بسیار جالب به نظر می رسد.

بخش اطلاعات در فضاهای نمایشگاهی که معمولا در ابتدای غرفه ها قرار دارد برای آشنایی و همینطور اطلاع رسانی شرکت ها با بازدیدکنندگان محسوب می شود. این بخش باید بسیار زیبا و خاص طراحی شود به طوری که دسترسی مشتری به بروشورها بسیار آسان باشد و همینطور آرامش خاصی درون غرفه ها دیده شود.

به فضای نمایش در دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت بیشتری دهید، در این بخش باید عنصر رنگ به طور دقیق رعایت شود و همینطور باید در نظر داشته باشید که وجود متریال های تزیینی در این بخش سبب تقویت عنصر ارتباط بین مشتری و غرفه دار می شود. برای دکوراسیون داخلی نمایشگاهی در بخش پشتیبانی عموما دو ناحیه مدنظر است، ناحیه قابل رویت و همینطور ناحیه غیر قابل رویت. در منطقه قابل رویت اهمیت دکوراسیون داخلی نمایشگاهی بسیار بیشتر است و شاید در بحث غیر قابل رویت آنطور که به نظر می رسد دکوراسیون داخلی نمایشگاهی اهمیت نداشته باشد.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

در این سخن قصد داریم اطلاعات لازم برای غرفه سازی نمایشگاهی از قبیل انواع غرفه نمایشگاهی متریال مورد نیاز برای هر نوع غرفه تأثیر غرفه سازی در نمایشگاه و جذب مشتریان هزینه غرفه سازی نمایشگاهی برای کارفرما و خدماتی که توسط شرکت رایکا سازان ارائه می‌شود را به شما اطلاع دهیم تا با مقایسه کردن و اطلاعات کامل بهترین ارائه دهنده خدمات را برای طراحی غرفه نمایشگاه خود انتخاب کنید.

چرا غرفه سازی نمایشگاهی مهم است؟

با توجه به این که هر سال تعداد بیشماری نمایشگاه داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود و افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در این نمایشگاه‌ها شرکت دارند و سود و فروش بسیاری از این نمایشگاه‌ها عاید شرکت‌ها خواهد شد. پس تبلیغات مؤثر در نمایشگاه یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای جذب مشتری است و غرفه سازی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغاتی است که مستقیماً مشتری را به سمت شرکت شما جذب کرده و اطلاعات کاملی را درباره محصولات و خدمات شما به مشتریان می‌دهد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

همان طور که پیش‌تر گفته شد برای جذب مشتریان در نمایشگاه شما باید به غرفه سازی اهمیت بسیاری بدهید. غرفه سازی همانند لوگو و برند باید نشان دهنده ویژگی‌های شرکت شما، محصولات شرکت و متریال مورد استفاده در محصولات است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از غرفه‌های خود ساخته برای جذب بیشتر مشتریان است. البته که شما می‌توانید از غرفه‌های ماکسیما مدولار و اسپیس فریم نیز استفاده کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان

غرفه خودساز یا چوبی چیست؟

همان طور که از نام این گونه غرفه‌ها پیدا است از پیش آماده شده نیستند و بنا به خواست کارفرما توسط طراحان خبره و با تجربه‌ی شرکت رایکا سازان طراحی می‌شوند. هر غرفه با توجه به خواست شما کارفرمای عزیز از مواد خاصی طراحی می‌شود و رنگ بندی و طراحی داخلی آن متناسب با سلیقه شما خواهد بود؛ که در ابتدا توسط طراحان ما روی کاغذ و در صورت تأیید شما به صورت 3 بعدی و حجمی با برنامه‌های 3DMAX و. مدل سازی شده و به محض اینکه درهای نمایشگاه باز شد قطعات ساخته شده به نمایشگاه آورده شده و اسمبل می‌شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

المان‌های جذب مشتریان در غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی مجموعه بی شماری از نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مشتری‌ها را جذب کنید برای مثال اگر شما یک شرکت ارائه دهنده محصولات خوراکی باشید ما می‌توانیم با استفاده از نور پردازی و رنگ‌های تند مثل قرمز اشتهای مشتری و چشم‌های او را تحریک کنیم و به سمت غرفه شما بکشانیم. شما باید برای فروش بیشتر محصولات کار را به فردی بسپارید که برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی آموزش دیده باشد و دوره‌های ساخت وطراحی داخلی را گذرانده باشد. در شرکت رایکا سازان تمامی طراحان و مشاورین دوره‌های به خصوصی را برای غرفه سازی نمایشگاهی پشت سر گذاشته‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت به افراد مجموعه ما اعتماد کنید و کار خود را به افراد کاردان و معتمد بسپارید.

ساخت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی چگونه محاسبه می‌شود؟

شرکت شما با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد در نمایشگاه به امکانات به خصوصی در غرفه سازی نمایشگاهی احتیاج دارد. ممکن است شما به میز کنفرانس اتاق گفت و گو مکانی برای مسابقه یا نمایش فیلم احتیاج داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید و مشتریان را جذب کنید. ممکن است شما به یک میز مذاکره برای نشستن و گفت و گو کردن با خریداران احتیاج داشته باشید و یا به ویترینی برای نشان دادن و امتحان کردن کالاها توسط مشتریان. در کل شما با توجه به خدمات و محصولاتی که به شرکت ما سفارش می‌دهید هزینه‌های متفاوتی را باید پرداخت کنید.

البته باید به استحکام سازه نیز توجه داشته باشید چرا که هر چه سازه مقاوم‌تر باشد و مصالح بیشتری برای ساخت آن استفاده شده باشد هزینه‌های آن بالاتر خواهد رفت. نور پردازی وسایل زینتی و بنرهای تبلیغاتی مبلمانی که ما برای شما اجاره می‌کنیم نیز در هزینه‌های شما برای برپایی غرفه مؤثر است. شاید شما به این فکر کنید که غرفه سازی نمایشگاهی یک هزینه اضافی باشد و نباید برای یک نمایشگاه چند روزه زیاد هزینه کرد اما در واقعیت ویژگی‌های ظاهری غرفه نمایشگاهی شما افراد بسیاری را به سمت شما و مشاهده محصولاتتان خواهد کشاند و شما در مرحله بعدی باید با معرفی صحیح محصولاتتان مشتری را در غرفه نگه دارید. پس از تأثیر محرز تبلیغات صحیح در فروش بیشتر غافل نباشید

راه‌های سفارش ساخت غرفه نمایشگاهی

شما در ابتدا در زمان قبل از آغاز نمایشگاه برای غرفه سازی نمایشگاهی با مشاوران ما تماس تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت می‌کنید تا یک وقت جلسه مشاوره خصوصی به شما داده شود و با طراحان ما صحبت کنید و انتظارات و خواسته‌های خود را از غرفه نمایشگاهیتان بیان کنید. در جلسه‌ی بعدی که شما طراحان ما را می‌بینید طرح اولیه غرفه را به شما نشان می‌دهند و با همفکری یکدیگر ایرادات طرح را رفع می‌کنید؛ و در آخرین جلسه همکاران خبره‌ی ما طرح سه بعدی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان می‌دهند و در روزی که درهای نمایشگاه باز شود وسایل را به داخل غرفه می برند و قسمت‌های مختلف را اسمبل کرده و تزیینات را انجام می‌دهند.

  • admin raykasazan