شرکت غرفه سازی رایکا

غرفه سازی نمایشگاهی,ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی رایکا

غرفه سازی نمایشگاهی,ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت دکوراسیون ,غرفه آرایی نمایشگاهی و خدمات غرفه سازی نمایشگاهی رایکا فعالیت خود را در زمینه طراحی داخلی و ساخت غرفه های نمایشگاهی ازسال 1387آغاز نموده است

مبلمان اداری مدرن
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


بهینه سازی سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز اداری
میزهای اداری با قیمت مناسب
www.afn-furniture.com

book hotel in tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

فروش گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی پلاستیک
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

تشریفات عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

قیمت غرفه سازی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

خدمات مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

قیمت کف کاذب
کف کاذب با مناسب ترین قیمت
www.azaran.com

باغ عروسی
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری مدرن
بهترین کاغذ دیواری های مدرن
www.azinzand.com/fa

باغ تالار عروسی
برگزاری مراسم عروسی در باغ تالارهای مجلل
www.maghsoudloocatering.com

حفر چاه نو
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

ردیاب جی پی اس خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لیزیک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

قیمت دستگاه برش و حکاکی لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور گوا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

فوق روان کننده های بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنکارا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

انواع کاشت مژه
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تشریفات مجاللس
تشریفات و خدمات مجالس
www.melalceremony.com

قیمت تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای استانبول
www.alefbatour.com

آموزشگاه کنکور راه اندیشه
بهترین کلاس کنکور
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

قیمت بلیط هواپیما
ارزان ترین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت غرفه سازی در نمایشگاه ها با هدف متمایز شدن از رقبا انجام می شود. اما گذشته از این هدف کلی، مزایای دیگری را هم به دنبال دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:



1-   جذب مشتری
مشتریانی که وارد نمایشگاه می شوند، با هیچ یک از غرفه ها آشنایی ندارند و بنابراین معیار آنها برای انتخاب غرفه مورد نظرشان، زیبایی و دکوراسیون است. بازدیدکنندگان به هر غرفه ای که زیباتر باشد و دکوراسیون آن جذاب تر به نظر برسد، توجه بیشتری نشان می دهند. بنابراین یکی از مزایای غرفه آرایی در نمایشگاه را می توان جذب مشتریان بیشتر دانست.
2-   استفاده بهینه از فضا

غرفه های نمایشگاهی با استفاده از سازه های نازک ساخته می شود. این سازه ها فضای کمتری را اشغال می کنند که در نتیجه فضای بیشتری به غرفه اختصاص پیدا می کند و می توان محصولات بیشتری را در غرفه قرار داد. این کار باعث باز شدن دست فروشنده برای طراحی دکوراسیون داخلی می شود. چرا که از فضای بیشتر می توان به نحو بهتری استفاده کرد.



3-   تبلیغات

در غرفه آرایی توجه ویژه ای به تبلیغات می شود. دیواره ها و سازه هایی که برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده می شود، رنگی هستند و بر روی آنها نقوش و برجستگی به چشم می خورد. حال می توان بر روی این دیواره ها از طرح های تبلیغاتی استفاده کرد که علاوه بر معرفی برند تجاری و محصولات، به زیبایی بیشتر غرفه نیز کمک می کند. از سوی دیگر شرکت برای جلب نظر مشتریان به بازاریاب نیاز ندارد و هزینه آن را صرف تبلیغات بصری می کند.
4-   نظم و انسجام غرفه
زمانی که به فاکتور زیبایی غرفه توجه شود، بی شک نظم و انسجام آن تضمین می شود. غرفه هایی که محصولاتشان به طور مرتب چیده شده اند، بهتر می توانند بازدیدکنندگان را برای خرید مجاب کنند. بنابراین به صراحت می توان گفت یکی از مزایای عمده غرفه آرایی در نمایشگاه، نظم و انسجام غرفه است.
5-  هویت سازی برای شرکت

غرفه آرایی به هزینه زیادی نیاز دارد. در این میان شرکت هایی که بتوانند غرفه های زیباتری را طراحی کنند، به این معنا می باشد که هزینه بیشتری برای ساخت غرفه صرف کرده اند و بنابراین احترام بیشتری برای نظرات مشتریان قائل هستند. از سوی دیگر این کار به نوعی به اعتبار و هویت سازی آن ها در نزد مشتریان کمک می کند. همچنین غرفه های زیباتر، نشان از تجربه آن شرکت  دارد و مشتریان اینطور تصور می کنند که غرفه های زیباتر سابقه بیشتری در رابطه با حضور در نمایشگاه ها دارند که قطعا این امر، آنها را برای خرید ترغیب می کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایکا سازان مراجعه کنید

www.raykasazan.com

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی باید به اصول و تکنیک های خاصی توجه شود. چرا که سهل انگاری در ساخت غرفه، موجب شکست در فروش محصولات می شود. از جمله اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-   تناسب محصولات و غرفه
غرفه ای که طراحی می شود باید با محصولات آن تناسب شکلی و رنگی داشته باشد. برای مثال اگر غرفه نمایشگاهی برای فروش اسباب بازی و پوشاک کودکان ساخته می شود، رنگ های شاد و کودکانه (مثلا صورتی) در اولویت هستند. همچنین ساختار و فرم غرفه هم باید با سلیقه کودکان مطابقت داشته باشد. این در حالی است که در غرفه محصولات الکترونیکی رنگ های باوقار اهمیت بیشتری دارند.

2-   نورپردازی در طراحی غرفه

در طراحی غرفه باید به نور به عنوان یک عامل مجاب کننده توجه شود. غرفه هایی که با اصول نورپردازی طراحی شده اند، می توانند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند. در عین حال اگر نور در داخل غرفه به خوبی تنظیم شده باشد، تمامی محصولات در معرض دید مشتریان قرار می گیرند و آنها را در انتخاب محصول کمک می کنند؛ ضمن این که مشتریان زمان کمی را برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود صرف می کنند. بنابراین غرفه باید به گونه ای طراحی شود که هیچ محصولی در خفا و تاریکی نباشد.


3-   توجه به کفپوش غرفه
در زمان طراحی باید به کف غرفه هم توجه شود. برخی به موکت علاقه بیشتری دارند و برخی از غرفه سازان از کفپوش های موقتی استفاده می کنند. در هر صورت کفپوش باید از نظر رنگ با دیواره های ساز هماهنگ باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی  و تبلیغات در غرفه نمایشگاهی به وبسایت زیر مراجعه کنید.
www.raykasazan.com
  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

4-  استحکام غرفه

اگر چه غرفه سازی نمایشگاه برای مدت زمان موقت هستند و گاهی عمر آنها به یک هفته می رسد، اما نباید از استحکام و مقاومت سازه غرفه در مقابل ضربات وارده غافل شد. بنابراین باید سازه هایی که برای ساخت غرفه استفاده می شوند، از مقاومت کافی برخوردار باشند. برای مثال استاندارد قطر دیواره های غرفه با استراکچر پروفیل آلومینیوم باید 6 میلیمتر باشد.


5-   توجه به نظم
در نمایشگاه تعداد زیادی غرفه راه اندازی می شود که اگر همه غرفه ها به طور نامرتب و نامنظم طراحی شده باشند، بازدیدکنندگان را دچار سردرگمی می کنند. اگر همه غرفه ها مرتب و منظم باشند و تنها یک غرفه نامنظم طراحی شده باشد، مطمئنا مشتریان کمتری به سمت این غرفه خواهند رفت. ضمن اینکه فروشنده هم در غرفه نامنظم نمی تواند محصولات را چینش کند و زمان پیدا کردن آنها با مشکل مواجه می شود.
6-  زیبایی غرفه

یکی از مهمترین المان های غرفه های نمایشگاهی، توجه به فاکتور زیبایی است. دکوراسیون می تواند بازدیدکنندگان را برای خرید مجاب کند. بنابراین باید از سازه های مدرن با طرح های جدید استفاده شود. دکوراسیون باید با محصولات متناسب باشد. اگر محصولات کمتری در غرفه چیده شود و فضای داخلی بازتر باشد، تاثیر بیشتری در زیبایی غرفه دارد. برای متمایز بودن، بهتر است رنگ چراغ ها با غرفه های مجاور متفاوت باشد.


7-  استفاده از برندهای معروف
تبلیغات یکی از مهمترین روش های جذب مشتری است که غرفه های نمایشگاهی هم از آن مستثنی نیستند. در زمان ساخت و طراحی می توان تبلیغات را هم در غرفه نمایشگاهی گنجاند. استفاده از برندهای معروف در دیواره های غرفه و یا استفاده از شعارهای متنی در تبلیغات نمایشگاهی تاثیر زیادی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تجهیزات نمایشگاهی  و قیمت غرفه سازی نمایشگاه به وبسایت زیر مراجعه کنید.
www.raykasazan.com
  • admin raykasazan