شرکت غرفه سازی رایکا

غرفه سازی نمایشگاهی,ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی رایکا

غرفه سازی نمایشگاهی,ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت دکوراسیون ,غرفه آرایی نمایشگاهی و خدمات غرفه سازی نمایشگاهی رایکا فعالیت خود را در زمینه طراحی داخلی و ساخت غرفه های نمایشگاهی ازسال 1387آغاز نموده است

مبلمان اداری مدرن
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


بهینه سازی سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز اداری
میزهای اداری با قیمت مناسب
www.afn-furniture.com

book hotel in tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

فروش گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی پلاستیک
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

تشریفات عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

قیمت غرفه سازی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

خدمات مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

قیمت کف کاذب
کف کاذب با مناسب ترین قیمت
www.azaran.com

باغ عروسی
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری مدرن
بهترین کاغذ دیواری های مدرن
www.azinzand.com/fa

باغ تالار عروسی
برگزاری مراسم عروسی در باغ تالارهای مجلل
www.maghsoudloocatering.com

حفر چاه نو
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

ردیاب جی پی اس خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لیزیک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

قیمت دستگاه برش و حکاکی لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور گوا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

فوق روان کننده های بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنکارا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

انواع کاشت مژه
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تشریفات مجاللس
تشریفات و خدمات مجالس
www.melalceremony.com

قیمت تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای استانبول
www.alefbatour.com

آموزشگاه کنکور راه اندیشه
بهترین کلاس کنکور
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

قیمت بلیط هواپیما
ارزان ترین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی در اشکال مختلف و متناسب با انواع مختلف بودجه کسب و کار شما می باشد .

با برنامه ریزی و با کمک مدیر پروژه اختصاصی می توان ایده هایی بسیار خلاقانه را با استفاده از سازه های پیش ساخته طراحی کرد و جلوه ای چشم گیر در نگاه بازدیدکنندگان نمایشگاهی به وجود آورد. غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته شامل قطعات پیش سازه ای است که طراحی های حرفه ای را با سقف و اتاق ها ایجاد می کنند. این غرفه ها قابل استفاده مجدد هستند و می توانند برای چندین بار تعدیل شوند. پایه سازه های پیش ساخته نمایشگاهی با یک هزینه کامل حرفه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا یک ظاهر منحصر به فرد، متفاوت از سایرین داشته باشید. سازه های پیش ساخته نمایشگاهی خود را سازگار با نام تجاری خود طراحی کنید . طرح های پیش طراحی شده این سازه ها به ایجاد یک نگاه بی نظیر و پایدار کمک می کند، و نام تجاری شما باعث ایجاد چشم انداز قابل اعتماد می شود.

سازه های پیش ساخته چه خصوصیاتی دارند ؟

داری ساخت مهندسی است

متناسب با طرح های چندگانه نمایشگاه

نگار سازگار

قابلیت مجدد پیکربندی

سازگار با محیط زیست

بازگشت سرمایه

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین اصول در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خلاقیت و داشتن هیده های خلاقانه بسیار با اهمیت است . از این رو استفاده از ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه نمایشگاهی موجب نمایش هرچه بیشتر نشان تجاری شما خواهد شد، حتی در فضایی پر از شرکت های رقیب که همگی برای جلب توجه بازدیدکنندگان تمام تلاش خود را می کنند.

 

استفاده از یک سری امکانات باعث جذابیت بیشتری در غرفه نمایشگاهی شما می شود .

1.استفاده از ریسه های لامپی

2.استفاده از صفحه نمایش های بزرگ

3.استفاده از المان های طبیعی در غرفه سازی مانند جنگل

4.کافی شاپ با طراحی کاملا ویژه

5.استفاده از رنگ های تیره و گرم

6.استفاده از محصولات شرکت در فضاسازی غرفه نمایشگاهی

7.کف سازی خلاقانه غرفه نمایشگاهی

8.در اختیار گذاشتن محصولات یا خدمات برای بازدیدکنندگان

 

طراحی منحصر به فرد و یا غیر معمول که برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی استانداردهای زیادی جهت هر یک از زمینه های نمایشگاهی وجود دارد . با این حال اگرشما بتوانید ریسک طراحی خارج از عرف رابپذیرید و از طراح خود بخواهید که طراحی بسیار مدرن وغیر متعارف را برای شما در نظر گیرد جدا از بحث ریسک بالا و البته افزایش هزینه ممکن است، منجر به خلق غرفه شگفت انگیزی برای مجموعه شما شود و تا مدت ها در ذهن بازدیدکنندگان خواهد ماند.

 

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

زمانی که شما قصد شرکت در نمایشگاه را دارید، به گزینه های پیش روی زیادی به منظور نحوه شرکت در نمایشگاه و یا جایگزینی غرفه مورد نظر برخورد می کنید . غرفه های فضای باز،غرفه های مدولار،غرفه های سفارشی در قسمت ورودی های درب های سالن های نمایشگاهی و البته غرفه هایی که در وسط سالن ها به عنوان جزیزه واگذار می شوند.همواره غرفه هایی که به صورت جزیره طراحی شده اند، بسیار چشمگیر هستند و می توانند انتخاب بسیار مناسب و البته با نتیجه ای شگفت انگیز برای نمایش برند شما باشد.
 غرفه های جزیره ای بیشتر برای نمایش ابزار آلات، صنایع و ماشین آلات سنگین کاربرد دارد اما ممکن است محصولات دیگری نیز در این نوع از غرفه سازی نمایشگاهی به نمایش گذاشته شود اما این موضوع را نیز باید در نظرگرفت که برای نمایش این نوع از محصولات باید طراحی غرفه جزیره ای به شکلی صورت پذیرد که در جذب بازدیدکنندگان تاثیر بیشتر و موثرتری داشته باشد. 

قبل از اینکه تصمیم به جایگزینی یک غرفه نمایشگاهی جزیره ای را برای رویداد بعدی نمایشگاهی کسب و کار خود داشته باشید موارد زیر را مد نظر قرار دهید

 

  1. انتخاب طرح جزیره شما
  2. چشم انداز غرفه نمایشگاهی جزیره ای
  3. سفارشی سازی نمایشگرهای جزیره شما
  4. مدیریت هزینه های غرفه های نمایشگاهی جزیره ای
  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

به منظور جذب مخاطب و حضور پررنگ در غرفه سازی نمایشگاهی علاوه بر طراحی و دکوراسیون غرفه، می توان از کف سازی متناسب با فضای غرفه نمایشگاهی بهره گرفت. سازه های نمایشگاهی از پیش ساخته شده با پایه های قابل تنظیم و با اجرای سریع، سطوحی هموار و زیبا را برای غرفه های نمایشگاهی شما ایجاد می کند.این نوع سازه های از پیش ساخته شده که به عنوان کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

برای حضور پررنگ و جلوه بیشتر غرفه نمایشگاهی کف سازی مناسب فضای ساخت غرفه نمایشگاهی می تواند به تمایز غرفه نمایشگاهی شما کمک کند و سبب شود که فاصله ای از سطح هموار سالن نمایشگاه برای فضای غرفه شما ایجاد شود وچشم انداز بیشتری برای برند کسب و کار شما حاصل شود و البته نقش موثری برای دیده شدن و جلب توجه مخاطبان به وجود آید.در رنگ های متنوع و سایز ها و ارتفاع های مختلفی وجود دارند و غرفه سازان با توجه به طرح مد نظر خود می توانند از انواع این کف های کاذب استفاده کنند

هم چنین در طراحی های نوآورانه غرفه سازی می توان از کف هایی که از متریال هایی خاص تری هستند استفاده نمود. برای مثال موکت،چمن های مصنوعی،فرش و یا شیشه نیز می تواند به عنوان پوشش کف مورد استفاده قرارگیرید. در بعضی از طرح ها ممکن است از پالت های بلک لایت استفاده شود و یا پالت هایی به عنوان اکواریم در برخی از قسمت های کف جایگذاری شود.

همچنین این سازه به شما اجازه می دهد تا تمام فرآیند سیم کشی و نصب تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را از طریق کف انجام دهید و تغییرات خود را تنها با جابه جایی قطعات کف های کاذب انجام دهید و سازه ای با کیفیت و مقاومت بالا داشته باشید.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

غرفه سازی مدولار

وجود یک راه حل مناسب و همه منظوره که سازگار با نیازهای مختلف کسب و کار شما برای حضور در نمایشگاه می تواند بهترین گزینه در پیش روی شما باشد که غرفه سازی مدولار می تواند این راه حل مناسب برای شما باشد .غرفه سازی مدولار می تواند فضای کوچک نمایشگاهی خود را به حداکثر برسانید و از تمامی فضا به نحو احسنت استفاده نمایید. تجهیزات مدولار را بنا به محصول یا خدمات خود به صورت سفارشی خرید کنید و از این تجهیزات در نمایشگاه های بعدی نیز بهره گیرید . اما اگر در شرایطی نیستید که بتوانید تجهیزات را خریداری کنید می توانید از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید . غرفه های مدولار از اجزای قابل بازسازی ساخته شده است، آنها انعطاف پذیری بیشتر و سهولت حمل و نقل را  جهت غرفه سازی با سرعت بالا فراهم می کنندغرفه های  مدولار در داخل جعبه های حمل و نقل فشرده بسته بندی می شوند که می تواند موجب حفظ هزینه های ذخیره سازی کم گردد

شرکت های ارائه دهنده غرفه با سیستم مدولار  می توانند با ساختاری همراه با لوازم جانبی و لوازم جانبی مورد نیاز کسب و کار شما به تجارتتان کمک کنند.مانند قفسه ها و صفحه های نمایش وکانترهای اطلاعات. بنابراین شما لازم نیست برای تجهیز غرفه مدولار خود به چندین شرکت مراجعه کنند بلکه یکی از این دست شرکت های غرفه سازی معتبر می توانند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشند.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران تله کام با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، توسط شرکت پالار سامانه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد گردید .

با توجه به نقش پر اهمیت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر و از سوی دیگر جایگاه ویژه و مهم برگزاری نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان  توسعه و پتانسیل کشور سازمان توسعه تجارت و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آغاز گردید و ادامه یافت

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ، در این مراسم که فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و چند تن از معاونین این دانشگاه نیز در آن حضور داشتند، از یک ربات جدید اطفای حریق ساخت مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین رونمایی شد.                                                                                       

 این گزارش حاکی است : سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 با رقابت 478 تیم از 12 کشور جهان از جمله ترکیه، آلمان، چین، آمریکا، هلند، فرانسه، انگلیس، پرو، هند، سنگاپور و کره در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

این رقابت ها که تا 18 فروردین ماه ادامه خواهد داشت امسال در 26 لیگ برگزار می شود و بخش های دانشجویی با 10 لیگ و 132 تیم، لیگ دانش آموزی با 193 تیم، بخش شبیه سازی با 5 لیگ و 60 تیم و بخش کاربردی با 4 لیگ و 93 تیم در آن حضور خواهند داشت.  قابل ذکر است: آئین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ روز شنبه 18 فروردین ماه جاری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن برج میلاد شرکت نمایشگاهها با معرفی تیم های برتر برگزار می شود. 

برترین تیم ها علاوه بر دریافت مجوز شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ امسال در مونترال کانادا (26 خرداد تا اول تیر) از مزایایی از جمله عضویت در بنیاد ملی نخبگان و حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار خواهند شد.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران از ۲۹ خرداد الی ۰۱ تیر ۱۳۹۷ در شهر تهران کشور ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. 
در نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی در منطقه خاورمیانه است صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی حضور دارند . اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقا تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

 

رویدادهای همزمان  با نمایشگاه صنایع ریلی ایران ٢٠١٨

پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های مهندسی در صنعت راه آهن و فرصت های سرمایه گذاری در صنایع حمل و نقل ریلی جمهوری اسلامی ایران همزمان با نمایشگاه بین المللی راه آهن ایران با همکاری وزارات راه و ترابری، انجمن صنایع حمل و نقل ریلی ایران، اتحادیه شرکت های حمل و نقل ریلی و متروی شهری و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد .

این کنفرانس میزبان مقامات عالی رتبه دولتی نظیر معاون اول دولت جمهوری اسلامی ایران و مدیران ارشد شرکت های اروپایی و خاورمیانه ای منطقه خواهد بود.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه الکامپ که بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است تقریبا همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندر کاران این حوزه و مخاطبان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود . در این نمایشگاه که آخرین دستاوردهای این صنعت که متشکل از سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد . دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیما بین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.

 سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار کننده دوره بیست و چهارم الکامپ با حمایت ارزشمند سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت موثر نهادها، انجمن ها و تشکل ها نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد.

شایان ذکر می باشد برپایی تعدادی نشست، میزگردهای تخصصی در حوزه های مختلف با حضور اساتید برجسته بین المللی و چهره های ارزشمند داخلی توسط ستاد برگزاری پیش بینی شده است ضمناً برپایی شایسته این نمایشگاه در حوزه برنامه های محتوایی نیز گامهای مفیدی برداشته شد.

  • admin raykasazan
  • ۰
  • ۰

در روزهای پیش رو دنیای صنعت نمایشگاهی در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویدادی مهم وتاثیر گذار با عنوان روز جهانی صنعت نمایشگاهی (global exhibition day) در تاریخ 6 ژوئن 2018 مقارن با 16 خرداد 1397 می باشد و) UFI اتحادیه جهانی صنایع نمایشگاه) ازسراسر جهان فعالان این حوزه را دعوت به برپایی این مراسم نموده است.

روز جهانی صنعت نمایشگاهی فرصتی جهت ارتقا سطح حرفه، تجارت، نوآوری و انجام سرمایه گذاری های هدفمند می باشد.

انتظار می رود که فعالان این صنعت، با حضوری فعال به پیشرفت این صنعت کمک نمایند،خصوصا در کشور ما که طی سالهای عمرخود این صنعت به درستی نتوانست جایگاه شایسته خود را نمایان سازد ، برگزاری اینچنین مراسمی می تواند بازخورد شگرفی در شکوفایی هرچه بیشتر آن از جنبه های تجاری و فرهنگی داشته باشد.

در سالهای اخیر انجمن غرفه سازان نیز به خوبی توانسته است جایگاه ویژه خود را در صنعت نمایشگاهی نمایان ساخته و سهم خود را در این صنعت بزرگ ارتقا بخشد و حضور پر رنگ اعضای انجمن در کنار سایت داران و برگزارکنندگان گواهی موکد بر نقش بسیار اساسی پررنگ غرفه سازان در زنجیره اصلی خدمات نمایشگاهی می باشد.شرکت رایکا سازان نیز به مانند گذشته ، با حداکثر توان پشتیبان صنعت غرفه سازی به عنوان بخش مهمی از صنعت نمایشگاهی بوده و به آرمان های نوشته و نا نوشته آن پایبند خواهد بود.

به امید موفقیت های روز افزون برای تمامی اجزای فعال در کشور عزیزمان ایران

مدیریت عامل شرکت رایکا سازان

پدرام پارسانژاد

  • admin raykasazan